Met mobile challenge 2018: Univerzitet Metropolitan bira najkreativniju aplikaciju za mobilni!

24/01/2018 13:25

Met mobile challenge 2018: Univerzitet Metropolitan bira najkreativniju aplikaciju za mobilni!

Ponudi najkreativniji predlog aplikacije za mobilni telefon i osvoji 1.000€ za studije na Fakultetu informacionih tehnologija Univerziteta Metropolitan.

Univerzitet Metropolitan već 13 godina prepoznaje i stvara talente u najprofitabilnijem poslovnom sektoru današnjice – Informacionim tehnologijama!

Programersko znanje nije neophodno, ocenjuje se kreativnost i sistematičnost vaše ideje. Kroz celo takmičenje imaćete podršku mentora – asistenata i studenata Univerziteta Metropolitan.

Radionice za učenje pravljenja aplikacija organizuju se  24. februara na Univerzitetu Metropolitan u Nišu ili 3. marta na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu.

Šta je potrebno?

Met Design Challenge
Tim (2-4 člana)
Kreativnost
Dobre ideje

Kako će takmičenje izgledati, i koji koraci vas očekuju?

I korak – Radionica

Tokom prvog dela takmičenja, takmičari će moći da se konsultuju sa mentorima o svim detaljima vezanim za realizaciju ideje koju imaju. Svi takmičari će proći kroz obuku, kako bi stekli osnovna znanja za izradu Moch up-a mobilnih aplikacija.

II korak – Izrada ideja

Po završetku prvog dela – radionica, takmičari imaju nedelju dana da uz pomoć alata i instrukcija koje su dobili od mentora kreiraju svoju ideju za mobilnu aplikaciju.

III korak – Glasanje na Facebook-u

Nakon izrade rešenja u vidu web sajta postavljenog na platformi, takmičari predstavljaju svoje sajtove putem videa ili fotografije sa prikazom ideje. Prezentacioni video i fotografije takmičari će poslati Univerzitetu Metropolitan kako bi Univerzitet u okviru Facebook stranice objavio sve radove na zvaničnoj Facebook strani Univerziteta Metropolitan.

Nakon što fotografije ili video budu postavljeni od strane Univerziteta Metropolitan, svi posetioci naše stranice moći će da vide i lajkuju ideju koja im se najviše dopada. Broj lajkova i share-ova činiće 10% od ukupne ocene kojom će komisija na kraju ocenjivati radove, tako da „najpopularnije“ fotografije ili video imaju veću šansu za pobedu.

Vreme predviđeno za lajkovanje i share-ovanje je sedam dana, nakon čega se tab sa materijalima povlači sa Facebook stranice Univerziteta Metropolitan.

IV korak – PROGLAŠENJE FINALISTA

Treći deo takmičenja je finale i u njemu učestvuju finalisti koji prođu selekciju od strane stručnog žirija Univerziteta Metropolitan. Svaki tim će imati 5 minuta vremena da komisiji prezentuju svoju ideju. Nakon prezentovanja svih ideja biće proglašeni pobednički timovi.

Prijavite se OVDE!

24/01/2018 13:25

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Pretraga