Back to homepage

Ruđer Bošković – Obrazovanje u okviru IB programa

Obrazovanje u okviru IB programa

Obrazovanje u IB programima ima za cilj da kod učenika razvije svest, vidike i posvećenost koji su im neophodni za angažovanje na rešavanju globalnih pitanja.

PYP Programme je prvi nastavni program i pohađaju ga deca od 5 do 10 godina.

Middle Years Programme je nastavni program i koji pohađaju učenici od 11 do 16 godina.

Diploma Programme je završni program, pohađaju ga učenici od 17 do 19 godina i završava se polaganjem međunarodne mature.

Education within the IB Programmes

The International Baccalaureate aims to develop inquiring, knowledgeable and caring young people with broad horizons and dedication necessary for dealing with global issues.

PYP Programme is the first cycle of the IB education for children aged  5 to 10.

Middle Years Programme is the next cycle  for children aged 11 to 16.

Diploma Programme is a programme for students aged  17 to 19. After a two-year preparation programme students have final exams.

Misija Organizacije
„International Baccalaureate” je da:

“…Neguje mlade ljude koji će biti istraživačkog duha, posedovati široka znanja i biti brižni prema drugima, tako da oni, zahvaljujući razumevanju i poštovanju koje gaje prema drugim kulturama, jednog dana pomognu da se stvori bolji svet u kome će se živeti u miru. Organizacija „International Baccalaureate” ostvaruje saradnju sa školama, državnim institucijama različitih zemalja i međunarodnim organizacijama u cilju razvoja zahtevnog programa međunarodnog obrazovanja i preciznog sistema ocenjivanja.

Ovi programi podstiču učenike širom sveta da aktivno učestvuju u svom obrazovanju, da se obrazuju čitavog svog života i da budu saosećajni ljudi koji će razumeti da drugi, sa svim svojim različitostima, takođe mogu biti u pravu.”

The mission of the
International Baccalaureate Organization:

’’The International Baccalaureate aims to develop inquiring, knowledgeable and caring young people who help to create a better and more peaceful world through intercultural understanding and respect.

To this end the organization works with schools, governments and international organizations to develop challenging programmes of international education and rigorous assessment.

These programmes encourage students across the world to become active, compassionate and lifelong learners who understand that other people, with their differences, can also be right..”