Srednja škola “Hiljadu trista kaplara” – Ljig

skolebezslikaAdresa: Vovjode Mišića 26, Ljig
Telefon: 014/3445-173
Website: www.1300kaplaraljig.edu.rs
Email: skola1300kaplaraljig@mail.com

Srednja škola “Hiljadu trista kaplara” nalazi se u Ljigu, a osnovana je 1963. godine, prvobitno kao Gimnazija “Luka Spasojević”. Škola raspolaže sa 13 specijalizovanih učionica, 12 kabineta i fiskulturnom salom. Nastavu pohađa oko 340 učenika.

Strani jezici koji se mogu učiti u školi su: nemački, engleski, francuski i ruski jezik. Učenici se obrazuju kroz tri područja rada: gimnazija, trgovina ugostiteljstvo i turizam i mašinstvo i obrada metala.

SMEROVI - Srednja škola "Hiljadu trista kaplara" - Ljig

Područje rada: Trgovina, ugostiteljstvo i turizam

  • Kuvar – dualno (3 godine)
  • Konobar – dualno (3 godine)

Područje rada: Ekonomija, pravo i administracija

Područje rada: Gimnazija

BODOVI ZA UPIS 2017/2018 - Srednja škola "Hiljadu trista kaplara" - Ljig

Profil Broj mesta Minimalan broj bodova
 Opšti tip  30  65.45
 Kuvar – dualno  15  54.75
 Ekonomski tehničar  30  52.21
 Konobar – dualno  15  40.21

KONKURSI OD PRETHODNIH GODINA - Srednja škola "Hiljadu trista kaplara" - Ljig

Bodovi za upis - Konkurs 2016/2017

Profil Broj mesta Minimalan broj bodova
 Automehaničar  15  45.36
 Zavarivač  15  41.40
 Opšti tip  30  56.58
 Kuvar  15  52.46
 Ekonomski tehničar  30  58.16
 Konobar  15  43.71

Bodovi za upis - Konkurs 2015/2016

Profil Broj mesta Minimalan broj bodova
 Automehaničar  10  46.25
 Bravar  10  
 Zavarivač  10  45.10
 Opšti tip  30  64.66
 Kuvar  15  52.36
 Ekonomski tehničar  30  52.29
 Konobar  15  47.84

Bodovi za upis - Konkurs 2014/2015

Profil Broj mesta Minimalan broj bodova
 Automehaničar  15  35.52
 Bravar  15  39.68
 Opšti tip  30  38.32
 Kuvar  15  41.24
 Turistički tehničar  30  47.56
 Konobar  15  35.24

***Napomena: Ukoliko mislite da postoji neka greška u navedenim informacijama molimo Vas da nas obavestite preko kontakt forme.

Pretraga

_Edukacija_300x250px
arh
_Edukacija_300x250px
Baner 2 ok matematika