Poslovni izazov za gimnazijalce u Prokuplju
Povezane objave
Članovi male školske radionice TNT grupa u prokupačkoj gimnaziji razvili su se u menadžere sa različitim interesovanjima i osvojili brojna priznanja na takmičenju “Poslovni izazov za srednjoškolce”.
Gimnazijska grupa TNT osnovana je sa ciljem da učenici nauče da prepoznaju i realizuju dobre ideje u biznisu, a sve to u timskom radu.
Na svom početku, TNT Company je imala strategiju razvoja mlekarstva u Toplici i promociju magarećeg mleka koja nije imala premca kod srednjoškolaca koji se bave poslovnim izazovom. Deset godina kasnije, to je grupa gimnazijalaca koja se bavi turizmom, filmskom produkcijom i istraživanjem multikulturalizma.
“Mi smo mladi koji žele da iz ove škole iskoriste najbolje što mogu, da iskoriste znanje profesora kako bismo se što bolje pripremili za budući poziv”, rekla je PR grupe Irena Marković.
Članovi grupe vide razne koristi iz ovog projekta. Pero Jovović kaže da to može da mu pomogne u daljem obrazovanju, školovanju, pa i poslu, a Ksenija Milenković je rekla da je trenutni cilj da obnove svoj filmski studio i razmišljaju kako da nabave kameru.
Mentor grupe, profesor Branislav Rosić kaže da se trudi da nauči svoje đake da misle svojom glavom kako bi mogli da prepoznaju pravu ideju iz gomile drugih.
Cilj svega je da se razvije preduzetnički duh kod mladih i razvije sloboda misli tako da se uvek trude da na drugi i nesvakidašnji način pristupe određenom problemu.
Sledeći korak TNT grupe je međunarodna saranja i razmenjivanje ideja sa vršnjacima iz celog sveta.
Izvor: RTS
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*