Facebook ocenjuje korisnike?
Povezane objave
Naime, Facebook je počeo da ocenjuje korisnike na osnovu verodostojnosti sadržaja koji je postavljen na toj društvenoj mreži.
Borba protiv širenja dezinformacija
Facebook je počeo da sprovodi akciju u sklopu borbe protiv dezinformacija koje su prisutne na ovoj društvenoj mreži. Sistem za ocenjivanje u kompaniji se razvijao tokom prethodnih godina.
Kako se kompanija našla na udaru kritika usled raznih propagandnih sadržaja, koji su za cilj imali iskljičivo širenje dezinoformacija i lažnih vesti, pokrenuta je nova akcija kontrole i ocenjivanja.
Studija koju je sprovela Fondacija “Gallup and Knight” otkriva da čak 85 odsto Amerikanaca smatra da Facebook ali i Google, ne čine dovoljno napora da spreče širenje lažnih vesti. Naime, 88 odsto ispitanika smatra da bi tehnološke kompanije trebale proces objavljivanja vesti učiniti transparentnim i da bi trebale biti regulisane kao i sve medijske organizacije.
Više od polovine ispitanika navelo je da se informiše putem društvenih mreža o dešavanjima u okolini i u svetu, ali i da ih brine kada su u pitanju uredničke politike pojedinih internetskih kompanija.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*