App za fotografije ustvari to više nije?

09/07/2021 14:57

App za fotografije ustvari to više nije?

Aplikacija za deljenje i objavu fotografija uskoro to neće biti, bar ako je suditi po izjavama koje dolaze iz kompanije Instagram. Te vesti dolaze direktno sa vrha i to od Adama Moseri, šefa Instagrama. U video snimku objavljenom na njegovim Instagram i Tvitter nalozima, Mosseri je nedavno rekao da kompanija želi da se prikloni zabavi, nakon što je video uspeh konkurenata poput TikTok-a i YouTube-a.

– Više nismo aplikacija za razmenu fotografija – bio je kratak Moseri.

Stručnjaci veruju da je izjava Moserija, ustvari posledica trendova, te ljudi i na Instagramu očekuju zabavi kao i na sličnim platformama. Kako nije jedina tog tipa mora se prilagoditi potrebama korisnika. Poznavaoci kažu i da predstoje promene i eksperimenti koje će Instagram uskoro započeti, a u vezi su sa preporukama korisnicima koje teme treba da obrade ili koje su one koje ne prate, kao i kako da stvore video snimke koji će biti impresivnij, a biće moguće videti ih preko celog ekrana.

možda vas zanima i: Društvene mreže za snove, bogataše i komšije

– Budimo iskreni; trenutno postoji zaista ozbiljna konkurencija. TikTok je ogroman, YouTube je još veći, a ima i puno drugih novosti – istakao je Moseri dodajući da bi ostao konkurentan, Instagram mora da prihvati taj aspekt sebe,, a koji podrazumeva promenu.

Kompanija je prošle nedelje započela projekat,a tiče se samih videa, koji će se prikazivati u fidovima korisnika. Najveća promena je baš ta u veličini, odnosno “širini” videa kako bi korisnik mogao u potpunosti u njemu da uživa gledajući ga preko celog ekrana.

– U Instagramu uvek pokušavamo da izgradimo nove funkcije koje će vam pomoći da na najbolji način iskoristite svoje iskustvo. Trenutno smo fokusirani na četiri ključna područja: kreatori, video, kupovina i razmena poruka – objašnjeno je iz kompanije.

pročitajte još i: Društvene mreže srednjeg veka: Kako su funkcionisale?

S druge strane, poznavaoci kažu da Instagram već neko vreme ima video iskustva preko celog ekrana,  za sadržaje objavljene na IGTV, Reels i Stories, ali je nejasno da li će Instragram poboljšati i inovirati funkcije koje popularišu aplikacije poput TikTok-a ili samo “dopraviti” podešavanja na Facebook-u.

Ostaje da se vidi kako će se razviti ideja da se jedna društvena mreža, koja je prevashodno bila namenjena promociji fotografije. U skorijoj budućnosti mogu se očekivati dva ishoda: ili će se prilagoditi rivalima ili će postati nevidljiva, odnosno da li će planirano udaljiti ljude sa te društvene mreže.

09/07/2021 14:57

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Pretraga