Pozdravite Z generaciju!
Povezane objave
Mislite da znate sve o milenijalcima? Onda definitivno morate da čujete nešto više o generaciji Z!
Generacija Z (zet) obuhvata rođene od sredine devedesetih do danas, a najstariji pripadnici generacije Z sada su u ranim dvadesetim godinama.
Za razliku od prethodnih „milenijalaca” iz generacije Y, koji su izrazito samopouzdani i koji imaju veoma visoko mišljenje o sebi, o pripadnicima ove generacije ranijih godina mogli smo da čitamo sledeće:
- nedostaju im socijalne veštine,
- ne žele da odrastu,
- nesamostalani su, ne preuzimaju odgovornost,
- usporen im je emocionalni razvoj,
- bune se protiv roditeljskog autoriteta,
- stvarni svet zamenili su digitalnim svetom,
- usamljeni su i lako depresivni.
Na osnovu karakteristika koje su im relativno skoro pripisivane, postavlja se pitanje šta mogu da ponude pripadnici generacije Z? Šta nude i za koliko poslovnom svetu?
Oni su povezani sa tehnologijom više nego bilo koje prethodne generacije, što dovodi do sledećeg:
- postali su najčešći potrošači kada je onlajn kupovina u pitanju,
- sebe definišu kao odane, posvećene, obazrive, širokih shvatanja, odgovorne i odlučne osobe,
- svoje vršnjake vide kao osobe takmičarskog duha, spontane, avanturiste i radoznale,
- zreli su, pametni, žele da promene svet,
- ulažu u kulturu i obrazovanje,
- poštuju religiju i crkvu, ali sa svojim stavom o tome,
- njihova platforma broj 1 je YouTube.
Savet: ako ciljate ovu generaciju, svoje kampanje usmerite ka Youtube-u i Instagramu.
Mislite li da vredi rizikovati?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*