Prva pčela influenser
Povezane objave
Ova pčela nije tipična pozerka, u svojim šarenim bojama, slikana kako radi sasvim ljudske radnje, jeste jedna atraktivna i slatka pojava ali ona to ne radi zbog profita niti satisfakcije nego zbog glasa koji budi svest o važnosti ovih bića za ekosistem.
Pčela je sve manje, a one su toliko važan deo opstanka sveta koji znamo, njih uništavamo svesno ili nesvesno, raznim otrovima i ne savesnim delovanjem.
Vreme je da počnemo da razmišljamo o ovim zunzarastim sugrađanima koji nam prave žuto zlato, praše i razmnožavaju biljke i još umnogome sređuju život na našoj planeti.
Definitivno najoriginalnija influenserke prethodne godinebila je pčela B. Simpatični, kompjuterski generisan lik pčele koja se ponaša kao prava, pravcata influenserka: postavlja slike iz svog života na društvene mreže, voli umetnost i putovanja, meditaciju, vežba jogu, isprobava razne modne kombinacije, rado pokazuje svoju lepo uređenu kuću…
Cilj u ovom obličenju pčelice u upečatljiv i aktuelan široj populacij lik influensera jeste da preko ove krađe medijskog prostora pošalje i poruku i poziv za očuvanje ekosistema i da naglasi važnost pčele kao ključne vrste za očuvanje sveta kakav znamo.
Pčelu B prošlo leto je lansirala fondacija Fondation de France, vodeća francuska mreža za prikupljanje sredstava za zdravstvene, humanitarne, ekološke i druge projekte za dobrobit zajednice. Gospođica pčela B je ambasadorka njihovog fonda za spas pčela kojih je sve manje na planeti jer su ugrožene urbanizacijom i masovnom poljoprivredom prepunom pesticide . Dakle sto je vise ljudi to je manje pčela, sa ovom surovom činjenicom pomireni odgovorni smo da vodimo računa o njihovom opstanku i oporavku.
Pčela B je odličan kreativni marketing trik ove fondacije i do sad je na društvenim mrežama stekla preko 240.000 pratilaca širom sveta, a njihov broj raste iz dana u dan.
Neodoljivu pčelu možete naći na profile @bee_nfluencer instagramu i Twitteru i na portal beefund.fondationdefrance.org.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*