Kako da dva sata učenja svedete na jedan, sa istom produktivnošću?

08/10/2014 07:20

Kada počnu da uče, đaci se često osećaju kao da rade najteži posao na svetu. Znaju da im se sprema dug i naporan posao i to se sve dešava u atmosferi koja nije ni najmanje inspirativna za rad. Iz ovog primera je veoma lako primetiti zašto veliki broj tinejdžera ima problema sa motivacijom. Ukoliko niste motivisani, gotovo je nemoguće da budete produktivni. 

Postavlja se pitanje kako rešiti ovaj problem. Umesto da uzmete i učite samo jedan predmet, odvojite delove gradiva iz više predmeta i radite ih redom koji vam najviše odgovara. Možete na primer uraditi nekoliko jednačina iz matematike, izučiti kraću lekciju iz istorije, uraditi jedan zadatak iz fizike ili isčitati instrukcije za projekat koji ste upravo dobili.

Rezultat ovakvog načina rada je produktivnost, koja bi vam verovatno izostala ukoliko biste potrošili, na primer, dva sata na isčitavanje lekcija iz istorije. Umesto toga, imali ste produktivnu jednočasovnu seansu učenja, tokom koje ste prešli po deo gradiva iz nekoliko predmeta. Dakle, ne samo da ste uspeli da budete produktivni, nego ste uradili više za duplo manje vremena u odnosu na klasičnu metodu učenja, tokom koje biste prelazili gradivo samo jednog predmeta.

Ovom metodom učenja ne samo da ćete biti efikasni, nego ćete se osećati bolje znajući da ste uspeli da uradite veliki posao za kraće vreme nego što vam je inače trebalo. Veoma je zadovoljavajuće kada skinete nešto sa liste obaveza, a znajući da sada posao radite daleko brže nego pre, bićete i motivisaniji.

Ovakav metod učenja će vas takođe sam po sebi motivisati, jer ste uspeli da ogromnu količinu gradiva svedete na deliće. Osećaj nakon takvog poduhvata je uvek dobar.

08/10/2014 07:20

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Pretraga